Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, December 27, 2012

anak dara



Wednesday, December 26, 2012

Friday, December 21, 2012

berhijab,,,,,,,,,,


Alhamdulillah, Sofea suka memilih utk berhijab, semoga anakku yang terbaik baik di dunia dan di akhirat.
amin,,,,

berhijab,,,,,,,,,,


Alhamdulillah, Sofea suka memilih utk berhijab, semoga anakku yang terbaik baik di dunia dan di akhirat.
amin,,,,

Wednesday, December 5, 2012

MAKAN MALAM AMAL - MOHON SUMBANGAN




bahasa kita

lagi canggih teknologi kita lagi canggih bahasa kita,,,kita sepatutnya mengangungkan bahasa melayu kita...
ada ke patut ejaan bahasa melayu telah di ubah,,,,jika dulu di sekolah atau di mana2 urusan kita memerlukan bahasa baku....namun kini sudah berubah,.,,dan makin berubah

sayang jadi cyunk

di mana jadi kat ne tu

awak buat apa jadi aok wat pe

sekejap lagi jadi jap g

saya jadi aye....

semuanya sudah jadi singkat baik dari pakaian sampailah ke ejaan pun......kadang x berapa nak faham..istilah apa yg di gunakan,,apa salah kita menulis status di fb ker bahasa yang mudah dan senang untuk di fahami,

*** sama-sama kita memartabatkan bahasa rasmi kita*****

Tuesday, December 4, 2012

lagi 4 hari,,,,

fuhhhh  tak sabarnya rasa hati..................lagi 4 hari sebelum kami sekeluarga akan berangkat utk cuti2 keluarga......seronoknya..kerja penat2 utk setahun,,,kita happy pula

fenomena Durian crepe

sana sini org dok bercerita pasal durian crepe atau singkatnya DC,,,,mula2 mcm pelik menu apakah ini.....tapi dalam fb, dalam blog ramai dah berceritanya,,,,

sekarang pun dh ada page DC ni 

klik sini

https://www.facebook.com/groups/518395968171674/

wah mcm teringin nak mencubanya..kepada penjual DC di area kajang...boleh la PM kita.....

Sunday, December 2, 2012

percutian murah ke BEIJING 2013


** cepat tempat terhad sila hubungi no yang tertera untuk maklumat lanjut***

Saturday, December 1, 2012

bercakap benar...walaupun ia pahit


Entri kali ini tentang kebenaran!!
Kebenaran tentang berkata-kata.
Bak kata pepatah orang tua-tua "Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah"

Jadi benarlah ayat seperti diatas ini,
Dan kita sebagai manusia pasti pernah berbohong...
Pernah tak alami bila kita berbohong dan sudah semestinya bila kita bohong kena ingat perbohongan kita.
Kalau tak, pasti pembohongan kita akan terbongkar pabila bertemu kembali orang yang kita bohongi.
Manakala kalau kita bercakap benar sudah tentu tak perlu diingatkan kerana ia datang dari hati.



**** sama-sama menghayati****


My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers