Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Monday, July 20, 2009

Hospital lagi......

Ari ni Khamis bersamaan 16/7/2009.....sedang aku rileks2 melayan kerja aku yang x kehabisan ni tiba telefon berdering....."zaa ayah masuk hospital kat CCU Melaka" panggilan dari Kak Ina kakak ipar ku.berderau dadaku...mcm2 di fikrkan. telefon hubby aku,,,,,,telefon kesemua family aku....ng bagi tau...so selepas di buat perbincangan, kesemua berkumpul dan keputusan di ambil semua balik kampung....terkejut bukan kepalang....aku ingat ayah aku di kampung (Pahang) bile sebut Melaka rupanya ayah mertuaku....di Putra Speciallist Melaka. kami semua bertolak ke Melaka dan tiba di Melaka jam 4 ptg....alhamdulillah bila aku masuk di CCU tengok ayah mertua aku boleh bangun....dia kena serangan jantung, 3 saluran jantungnya tersumbat so dia dah lemah sangat terus masuk CCU. alhamdulillah semuanya selamat sampai dan berkumpul di Melaka

peristiwa ni teringat aku pada arwah mak mertua aku pada tahun lepas. kejadiannya jugak berlaku pada bulan Julai. arwah mak mertua aku selamat pergi pada 29/7/2008 akibat sakit buah pinggang aku terlalu sayang kan dia.....tapi tuhan lebih sayangkan dia...aku redha. (cerita selanjutnya akak aku story pada 29/7/2009).

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers