Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, August 12, 2009

29/7/2009

Inilah kenangan bersama mak mertua pada hari raya aidilfitri

Apa yang terjadi ngan tarikh ni?.....tarikh 29/7 ni adalah tarikh kenangan manis n pahit dalam family aku......kenangan pahitnya pada tahun lepas 29/7/2008 lebih kurang pukul 11.15 pagi selasa mak mertua aku pulang kerahmatullah.....Allah lebih sayangkan dia...kami pasrah di atas segalanya. mak mertua aku sakit buah pinggang, kencing manis, darah tinggi.....dia di masukkan ke wad hospital serdang pada hari sabtu dan terus di masukkan ke ICU, walaupun aku hanya menantu tapi dia tak pernah membezakan aku....dia sayang aku seperti mana anak2 dia. dia tempat aku meluahkan segalanya andai aku ada masalah sebab aku x de keluarga di sini. di sini lah kebanyakkan masa aku habiskan tak kira ari cuti apa sekalipun. aku puas aku dapat jaga dia dengan sempurna masa dia sakit. Semoga Rohnya disisi orang2 yang beriman...AlFatihah....RANIAH HJ MAT ISA.
29/7/2009 genap setahun pemergiannya. namun kuabadikan tarikh keramat ini dengan membuka syarikat. nama yang menjadi pilihan adalah ZAIRA TRAINING CENTRE & SERVICES kuabadikan namanya didalam nama syarikat tersebut.Ideal untuk menubuhkan syarikat ini di kongsi bersama kakak ipar ku Kak Ina, terima kasih banyak2 kakak banyak bantu zaa tak kira apa bentuk bantuan semoga apa yang kita rencanakan akan menjadi kenyataan InsyaAllah, amin3 alhamdulillah akhirnya berjaya jua kita daftarkan nama ini. Terima kasih banyak2 kepada orang yang aku paling sayang iaitu suami ku Zarudin Bin Zalli kerana memahami niat ibu, dan selalu memberi semangat utk ibu, syarikat ini mengendalikan sebarang jenis training tak kira ler apa bentuk training. so sesiapa yang berminat nak buat training boleh hubungi zarith_zarudin@yahoo.com

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers