Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Friday, November 13, 2009

Tidak menyesal mengenali mu......


baca n3 ni betul2 ikhlas dr sanubariku........buat suami terchenta....


Alhamdulillah syukur pada mu Ya Allah, kerana mempertemukan aku dgn seorang lelaki yg bernama ZARUDIN BIN ZALLI. Tarikh ari ni, tarikh keramat bg aku kerana apa?.....kerana ari ni adalah tarikh abg melamar aku..... dan bertepatan dengan ari Jumaat 6 thn yg lepas....cepat2 buka semula memory lama2. terima kasih abg kerana menyanyangi hati ini, memberi sepenuh ruang hati ini utk dimilikki.

Ya Allah

aku bersyukur padamu kerana mempertemukan aku dengan seorang lelaki yang betul, memberikan aku segalanya apa yg aku hajati....syukur Alhamdulillah.

Abang

tarikh ini memberi seribu makna, makna erti sebuah hubungan yang serius. walaupun dlm jangka masa yang singkat sahaja kita di pertemukan namun mengambil keputusan yang drastik, namun ayang bersyukur sangat2 padaNya. Segalanya kita tempuh bersama susah payah, senang....

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers