Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Monday, February 1, 2010

apa pandangan semua....nak minta pendapat

Seorang teman pernah bertanya.....aik aku pelik ngan ko...apasal ko nk diet lagi..badan tu klu angin tiup melayang habis????????????????????
jawapannya mudah sajork....aku mmg x suka gemuks.......sebab dulu aku gemuks so sekarang aku x nak gemuks....puas hati...
setelah sebulan asyik dok mkn,mkn,mkn,,,,so badan ni dah terasa mcm naik sket ler....yg penting tak nak lebih dr 50kg.......so menu seharian akan bertukar seperti hari2 yg lain
bfast
minum milo & roti
tgh hr
beehoo sup / keropok
mlm
minum milo sajor
apa pendapat korang...ada apa2 pandangan??????
saya seorang ibu yang still breastfeeding selepas waktu kerja,malam dan sebelum pergi kerja...........

3 comments:

put3salju said...

kak..diet2 tu diet jgk..kesihatan pon kene jage jgk..jgn smpai 1 aritu lgsg xmkan ape2..bahaye tu..cammane nk tambah darah then kuarkan susu utk anak akak..diet juz krgkan mkan jgn smpai xmkan..ok...remember that..

~aSHa~ said...

gemuk dah ke? tak pasan plak...tapi kalo bf mmg leh diet seimbang...takpe kita nak jaga badan tuk laki kita kan...

Zimah's Depart said...

erm..ko still menyusukan anak ek? bg aku la kan..jgn kawal sgt makan..nnti takut susu kurang..kalo ko nak diet gak..amik oat..

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers