Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, May 6, 2010

andainya aku bersalah....aku mohon kemaafan

ceh....n3 kali ni berkisar mengenai luahan perasaan sket....kdg2 ai terfikir bagaimana perasaan kena marah, dimarahi.....n3 bukan bercerita mengenai ai kena marah....oh tidak sbb ai ni pantang kena marah bukan kena marah org tinggi suara pun air mata yg mengalir dulu. ini kejadian pagi tadi....klu ai salah ai mohon maaf....tapi klu u salah u kena perbetulkan diri u sendiri....pagi2 lagi ai call satu company......ni kira company yg besar jugak ler....

Ai pun dail nombor...operator jawab....bla222222 yg pasti setiap panggilan akan direkod.
tiba ade suara menjawab
CS~ ya Selamat pagi.....boleh saya bantu
Ai~ ya Miss saya nk bertanya tentang cara2 nak membuat permohonan ni...boleh tak Miss bg tau
CS~ permohonan tu berjaya ke tidak
Ai~ tak...saya baru nk apply...so boleh tak Miss ajarkan saya bagaimana nk buat.
CS~ tengok dulu permohonan tu klu dah berjaya pastikan tarikh tutup dia
Ai~ ehhh dia ni x fhm soklan ker....blurrrr
Ai tanya lagi Miss saya ni nk apply permohonan ni so saya x tau bagaimana....lps saya buat permohonan ni dah berjaya lps tu seterusnya mcm mana????
CS~ masalah skrg permohonan tu dah berjaya ke belum...dgn tegasnya!!!!!!!!

tiba2 angin puting beliung Ai dtg....Ai terus tinggi suara....u ni x fhm soklan ker.....saya cuma nk bertanya mcm mana nk apply permohonan ni...lps saya dah buat permohonan online ni lps tu saya nk buat apa...maksud saya seterusnya...yg awak jwb permohonan ni berjaya ke tidak...awak mmg x fhm soklan org bertanya ker.....ok2 terima kasih...Ai terus letak telefon.

CS- Customer service
AI- Saya

cuba u alls fikir, tapi andainya Ai bersalah ai mohon kemaafan tapi klu u bersalah u kena perbetulkan diri u dulu....as a customer service u kena fhm soklan org apa yg di tanya.....ya saya tau CS ramai customer nk dilayan,,,tapi x boleh ckp dgn elok2 fhm apa yg di tanya....dah kena marah pagi2. kdg2 menyampah berurusan dgn customer services yg x reti2 dgn etika kerja dia org ni....klu x reti nk jd CS x yah amik bidang tu.......kdg2 klu kita ckp dgn elok org akan ckp dgn elok dgn kita.....fikir2kan lah....
ragam manusia mmg byk karenahnya....tapi klu CS betul2 fhm apa yg di kehendaki....CS tak kan kena marah, tengking dsbgnya.

Ai cukup benci dgn karenah manusia mcm ni...bukan nk kata Ai ni perfect oh tidak!!!! tapi sapa2 yg mengenali Ai dia org mesti tau perangai Ai mcm mana...Ai x suka kena marah so of corse ler Ai tak kan marah kan seseorang tanpa sebab, tinggi kan suara Ai yg merdu ni kpd sapa2....sbb Ai fhm mcm mana perasaan.......

sebagai manusia....yg pernah buat silap n salah perbetulkan diri tu dulu.........

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers