Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, July 1, 2010

Aksi GRO.......wow!!!!!!!!! hebat sekali

apa jenis manusia mcm ni kan???? nk kata binatang,,tapi rupa manusia.....
fikir-fikirkan lah sendiri
sedihnya..........
berita ni saya terima dr email seseorang........
see.....betapa susahnya kamu nk keluarkan baby.......
pelbagai aksi.....utk bersalin...n betapa peritnya
ermmmmmm
lihatlah semua.........baby yg dilahirkan sesuci sebersih kain putih...yg tidak berdosa...
tiada hati n perasaan langsung.............
akhirnya disini kamu letakkan...bayi yg suci ini......tergamaknya......



puas menahan..kesedihan....namun air mata ku tetap mengalir...apa dosa baby ini??????????akhirnya begini kehidupannya....

14 comments:

IbuHakimHaikal said...

Astagfirullahalazim....tergamaknye manusia buat begini...tak sanggup nak tgk..apalah dosa baby tu..

~aSHa~ said...

yaAllah...hidup lagi tak baby tu yang....adeh la..tak sanggup aku tgk byk kali...

Zarith said...

ibuhakimhaikal~ itu ler akak,,,,,kita yg dh merasa bersalin ni...mak aiii sakitnya...boleh dia buat mcm tu...betul2 sedih sgt2 dgn keadaan skrg

Zarith said...

asha~aku rasa dah meninggal kut...masih bertali pusat lagi tu...kejam manusia mcm gini...buat sedap...

Iena'z said...

za,sedihnye.smpai ati kan seorang ibu buat cmtu.sdangkan binatang pn sayangkan ank...kalu x nk bgla kt org yg memerlukan.

malaysia baru said...

Di mana2 pun...zina merendahkan martabat wanita.

ardinihumaira said...

ya Allah... nak pitam dni tengok ni isk.. tolong! dasyat pempuan tu..

farahh said...

yaAllah kesiannye baby tu.. huhuh

Loyar Lawa said...

fuhhh giler takutnyer. dy tak sakit ke...buang mcm tue plak... real ea??? huhu

kot la filem punya...huhuhu

ishhhh gilerrrr punya orng

MrNamie said...

gila la... terkejut tgok... ade jugak manusia camni

miss hav0c said...

Allahuakbar dunia dah nak kiamat..seram sejuk! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaateruknya

A N A K - A N A K K U said...

eeeeeeee nie setan ker???? xde perasaan langsung ker???eeeee sedihnyer tgk baby tue, trgt anak² kat umah...eeeeee diorg nie x yh berpantang ker? xde tumpah darah ker??eeeeeeeeeee kalau nk marah nak makipun x guna sbb hati diorg dah hitam....tau x anak tue y akan tlg diorg "disan" nnt...huhuh sedihnnye

mastura said...

kejam giler..

Linglung said...

ni lah manusia durjana..

patutnya masa lahir, dia pun kena bunag mcm ni jugak

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers