Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Monday, August 2, 2010

Meraih simpati......sekadar renungan bersama

dh lama x berblog...sbb kebizian melanda..so tiba2 terupdate jugak.....n baru perasan...
msg yg dr my blog....
untuk makluman semua...saya create blog ini adalah utk diri sendiri saya..bukan utk kegunaan luaran,,
tapi atas dasar kemanusian....apa yg patut di hebahkan,...saya sedaya upaya utk menolong di mana sekadar yg saya mampu.....
antara message yg saya terima

sy memohon bantuan macamana nak masuk blog atau nak buat Iklan ? Sebab sy ni anak ramai dan seramai 13 orang. kos perbelanjaan sekarang ni amat tinggi.. saya tidak mampu lagi nak menyara anak2 saya.

macamana saya nak mohon bantuan ? kerana sy anak seramai 13 org , dan saya rasa dah tak mampu lagi.. bantulah saya ?

sekiranya ada yag ingin menberikan pendapat.. atau menberikan bantuan bolehlah hubungi saya. 019.3764682 daud.kalaulah ada insan yg ingin bantu saya disini sy sediakan no Akaun MyBank 164557060202.

***** saya copy dr msg inbox saya di blog*****so kalian boleh baca di inbox saya****

untuk makluman...saudara Daud..terima kasih kerana menjelajah blog saya....saya sungguh bersimpati tapi apa yang saya sarankan,,,,En Daud boleh pergi ke JKM untuk bantuan...atau badan2 yang sepatutnya........sebab JKM  boleh membantu apa masalah yang di hadapi oleh En Daud...
bagi saya setiap anak2 yang di lahirkan ada rezeki masing....biar susah dulu....insyaAllah ade kesenangan esok hari......jgn cepat melupakan tanggung jawab kita sebagai ibu n bapa utk menjaga mereka...anak2 adalah harta yg tiada nilainya......dia harta dunia n akhirat kita.....

*** kepada sesiapa yg ingin membantu kalian boleh menelefon nombor yang tertera.....buat edisi siasat dulu,......******

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers