Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, October 21, 2010

~CRAB STICK POPIA~

(sorry gambar copy dr sini .......)

1st time cuba beli online....mula2 tengok ramai yg mencuba...so ai apalagi terus call puan punya kedai....set tempat n masa nk jupe.....alhamdulillah.....sekali beli ai beli 6 peket.....tapi puan kedai ni....baik hati ade diskaun lagi.....terima kasih...daun keladi...nanti bg lagi.....

ai suka popia ni....
~ isi dia crab....crab adalah makanan favaourite kami sekeluarga...lagipun berbeza dgn popia yg lain....
~ di balut dgn kulit popia,,,so jadi ler Crab Stick Popia
~ ia senang n mudah...sbb dh siap2 balut.....nk tunggu ai balut sendiri atau dgn kata lain....nk buat sendiri....oh...tidak sama sekali...sbb kami ni bz....yg reti order shj.......
~ ia tidak meletup......itu yg ai suka...sbb ai ni takut dgn minyak......
~ia mudah n ringkas.....simpan dlm peti ais...jika nk goreng keluar kan dr peti ais,,,biarkan dia sekejap.....terus boleh goreng n terus je mkn...cicah ngan sos....sedap2
~ balutan dia kemas.....tidak ler...masa kita mengoreng tu...isi ketam terkeluar ker...

dan yang penting...balutan plastik dia kemas...n bersih

sekali goreng 3 peket....angkat dr kuali..terus licin......ai sokong u Izan...

**** ai bukan duta produk yer,,,,,ai pun x kenal lagi puan kedai ni.....tapi ini pujian ikhlas dr ai......******

*** maaf gambar tgh makan popia ni dlm camera....camera tertinggal di rumah....nanti dh ade ai uploadkan gambar****

senang saja sapa2 yang berminat

~nak order or ada ape2 pertanyaan~

just call or sms,

017-6293472 (Ejan aka MamaLyna)

YM : ejan8113

email: ejan8113@yahoo.co.uk

***sekali cuba pasti nak mencuba lagi*****

2 comments:

::Mamalyna:: said...

tq so much zaa...terharu ai...tu ler, kita pun tak penah jumpa lagi...Insya Allah, suatu hari nanti, kita jumpa yer..

Zimah said...

zamaney..koi pun peminat popia izan ni..dah byk repeat order..hehe..ijan ni kawan zidah masa kat UITM..

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers