Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, February 1, 2012

SUSU IBU SUSU YG TERBAIK



Alhamdulillah, setelah melahirkan anak ke dua, saya nekad utk menyusukan anak sepenuhnya, bukan masa anak pertama dulu saya tiada niat, tapi di sebabkan abg long jenis kuat menyusu dan jenis yang x boleh minum susu, maka saya mengambil alternatif utk menyusukan dia hanya 6 bulan shj, selebihnya minum susu perasa coklat.Alhamdulillah kelahirana anak kedua, saya nekad sebulat2 hati...dan alhamdulillah Zarith Zyra Sofea menyusu susu ibu sehingga ke hari ni walaupun sudah masuk 4 tahun.
 rutin harian, akan minum susu setiap pagi sebelum bfast, sebelum pergi ke sekolah wajib minum susu dulu.....lihat wajah ceria, lps minum susu, terus masuk kereta terus ke sekolah, dan selepas menjemputnya dari sekolah pukul 4.45 ptg nanti, dia akan cari susu dulu...dan alhamdulillah sehingga mlm....kdg2 dh jadi mcm anak kembar.
Alhamdulillah ni anak ketiga, skrg dh 9 bulan, masih full BF, dan alhamdulillah stok susu masih cukup utk cover sehingga ke angka 1st year, syukur sgt2 atas kurniaan rezeki dari Nya. dan saya juga berhajat utk menyusukan seperti mana kakak nya menyusu sehingga ke sampai bila2. doa saya semoga saya di beri kesihatan dan di murahkan dgn air susu yg banyak2 utk permata hati ini.

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers