Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Monday, May 21, 2012

20/4/1941 - 14/5/2012 Ayahanda tercinta pulang ke Rahmatullah

20/4/1941 - 14/5/2012...tarikh yang sukar di lupakan dalam hidup ni....ayahanda tercinta telah pulang ke Rahmatullah...semoga rohnya di cucuri rahmat dariNya dan di tempatkan di kalangan org2 beriman...

mcm biasa...pagi Isnin..adalah monday blues bab kata org....tapi kata aku...kehidupan akan berjalan seperti biasa....namun pagi tu entah apa yg terjadi semuanya bagaikan lambat....bangun dari tidur seperti biasa...siapkan beg2 sekolah anak2...siapkan bfast....so teruskan perjalanan hantar anak2 ke sek, ke taska....sampai di taska ada dua ekor burung gagak bertenggek di atas dahan pokok betul depan taska Yaya....hati ini berdetik apakah petanda buruk akan berlaku...namun..kuatkan dlm hati....selepas hantar anak ke taska,,teruskan perjalanan ke tempat kerja....namun entah apa2 yg berlaku..keadaan masa terlalu lambat sgt2....tiba2 tel berbunyi....panggilan dari ibu tercinta memaklumkan bahawa ayah tengah tenat di Hospital...dan sejurus selepas itu pihak hospital tel memaklumkan adakah bersetuju utk memasukkan wayar bagi membantu pernafasan sebab ayah tengah2 tenat.....sejurus itu aku menelefon suami dan memaklumkan......dan mengambil keputusan utk balik kg....tapi entah kenapa.....semua kerja aku lakukan semua mcm lambat....semuanya lambat.......tel semua adik beradik yang jauh di mata tapi dekat di hati.......settle urusan anak2 di sekolah...dan meneruskan perjalanan ke Pahang.....di dalam hati berdoa..semoga aku di beri kesempatan utk menatap wajahnya kali terakhir.....namun Allah lebih syg kan.....ayah pergi buat selamanya....tepat jam 11.39 pagi...Innalillah...itu yg shj yg mampu aku ucapkan...air mata berderas laju.......fuhhhh peritnya terasa apabila org yg kita sayangi....org yg tempat aku meluahkan segalanya...pergi mengadap Ilahi.....takpe Allah sygkannya....ayah pergi di sebabkan penyakit asmanya....namun dia pergi dengan cukup2 senang...alhamdulillah.........
tinggalkan banyak kenangan utk aku...tiada dah org dh bercerita...mendengar masalah aku...mendengar luahan hati ni...dan tiada tempat utk insan bergelar AYAH....fuh..,,,sayunya hati sunyi nya hati.....hari ni adalah hari ke 7 ketika aku menulis ini..aku cuba kuatkan semangat utk di jadikan tulisan sejarah dlm blog aku...
Innalillah...abadilah ayah di sana....kami mendoakan agar ayah di tempatkan di kalangan org2 beriman......
tinggalkan kami dengan banyak kenangan yang sukar utk aku coretkan..........
terima kasih buat semua yg mendoakan akan kesejahteraan ayahanda tercinta..terima kasih

namamu senantiasa di hati kami......

2 comments:

Kesuma Angsana said...

alfatihah...pernah alami situasi yg sama...

eezance said...

Salam singgah..

Takziah buat tuan blog dan keluarga..
Semoga rohnya dicucuri rahmatNya...

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers