Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, August 2, 2012

Menyusu dan berpuasa

Alhamdulillah sudah masuk ke 12 Ramadhan, dan dengan ini masih belum lagi berkesempatan untuk terjah ke PARAM, alhamdilillah masih di beri kekuatan untuk memasak walaupun simple menunya jani dapat berbuka di rumah, dan sabtu dan ahad penuh dengan jemputan Alhamdulillah syukur atas rezeki dariNya.

masuk shj Ramadhan terus terfikir boleh kan meneruskan penyusuan di bulan Ramadhan, dan alhamdulillah sudah 4 tahun  bg Sofea dan 1 tahun +++ bg Aleeya menikmati air susu,,,dan alhamdulillah rezeki dariNya jugak, air susu masih seperti biasa walaupun sudah 4 tahun,,,,,,,,,,masih pam seperti biasa, dan masih bg direct BF seperti biasa. siapa kata berpuasa dan menyusu ini amat letih?
jika kita fikir ia letih maka letih lah..badan kita namun jika kita fikir akan positif maka ia jugak akan positif, seperti saya jugak, apabila mengambil pam susu utk pam susu...terdetik di hati...semoga hasil pam kali ini akan banyak seperti biasa sebab nak bg pada anak2, dan alhamdulillah saya masih lagi berpuasa seperti biasa dan meneruskan rutin harian sebagai seorang full BF
tahniah juga kepada semua yang masih full BF,


No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers