Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Friday, September 24, 2010

Alhamdulillah, walau tengah pregnant masih boleh menyusu anak.

terus terang saya katakan....semasa di sahkan mengandung perkara pertama yang saya fikirkan adalah....Ya Allah kesiannya dekat Sofea...sbb nk kena lepas susu??? mcm mana ngan anak aku???,,betul2 buat saya serabut,,,dlm delima...dan mcm2 di fikirkan....
syukur alhamdulillah...terima kasih semua yg bagi pendapat tentang masalah ini....bile dh dgr mcm2 kenyataan dan jawapan...alhamdulillah segala masalah dpt di selesaikan....syukurnya...ini semua kuasa Allah kan....
untuk pengetahuan semua...saya menyusukan sofea sejak dr lahir sehingga kini....walaupun umur dia kini dh 2thn 6 bulan....bukan saya x nak pisahkan susu...tapi hati ibu mana yg mampu menahan melihatnya....apabila susu botol di tolak..mlh lebih suka kepada susu dada....sayu hati....saya masa mula2 saya di sahkan mengandung...saya terpaksa menahan dr memberi susu dada saya kepadanya..sbb saya benar2 risaukan pembesaran baby yg saya kandung.,,meleleh air mata ni......naluri seorang ibu...apa mampu saya buat..saya bertawakal sahaja....
dan sekarang saya masih meneruskan memberi susu dada kepada sofea...doa saya Allah maha segalanya......

terima kasih semua yg banyak membantu dlm meyelesaikan masalah ini

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers