Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Tuesday, September 21, 2010

Siapa saya utk menolaknya

n3 sambungan kepada gambar 'Pregnant Test' tersebut...walaupun saya masih terkejut dgn berita tersebut,,,tapi saya harus menerima nya...ini lah yg di namakan rezeki dariNya...siapa saya utk menolaknya...malas menerimanya dgn tangan terbuka....

selepas bersalin anak ke2...Zarith Zyra Sofea pd 2008,,,saya mengambil keputusan utk 'breastfeeding' sepenuhnya,,,dan alhamdulillah saya dapat melaksanakan sehingga kini..sehingga saya di sahkan hamil lagi...pada sangkaaan saya.....wanita yg masih menyusukan anaknya utk tidak berpotensi utk hamil lagi...tenyata sangkaan saya meleset....Jika ia di namakan rezeki..walau pelbagai cara di buat sekalipun...ia tetap di namakan rezeki utk kita....

ternyata ia satu rahmat dan rezeki di bulan yg mulia ini...saya dapat berpuasa dgn penuh...sangkaan saya period lambat disebabkan hormon saya yang tidak teratur di sebabkan saya masih menyusukan Sofea...ternyata ia satu keajaiban bg kami sekeluarga...

walau apa pun...kami tetap menerimanya...dgn tanda syukur...ini bermakna ahli keluarga kami telah bertambah dan bertambah lagi rezeki...bertambah lagi segalanya....

terima kasih buat suami..yang memahami siatuasi sekarang., anak2..dgn keadaan badan yg masih lemah.....terima kasih buat keluarga kedua2 pihak...yg amat2 memahami.....jiwa saya kini....doakan akan kesihatan saya bertambah baik..insyaAllah

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers