Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, March 30, 2011

keropok keping Kuala Pahang

nak promote sket......ada sapa2 mencari keropok keping ni hah saya cadangkan......rujuk blog ni sila klik.....
Nowa....actually dh dua kali saya berurusan dgnnya utk....mmg terbaik ler kata ko.....1st dulu saya beli 4 peket...lps tu selang dua minggu pulak saya beli 8 peket sekali....
secara keseluruhan boleh saya katakan keropok dia mmg best bukan apa...kami ni sekeluarga pengemar keropok x kira ler keropok lekor ker, keropok keping,,,setiap kali pasar malam...confirm akan membelinya sebagai kudapan....tapi keropok Kuala Pahang ni......rasa ikan tu betul2 rasa...(takkan rasa daging pulak dok.........dh keropok ikan)...tapi dia banyak kan ikan dr tepung,.,.ade sesetengah pengeluar keropok tu tepung yg lebih.....tapi ni confirm x menyesal sapa membelinya..sbb 100% rasa ikan dan ini menambah kesedapan lagi rasa keropok ikan ni....mmg terbaik ler.......

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers