Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, April 13, 2011

sah....mmg kena operate....

ermmm syukur alhamdulillah masih mampu melakukan aktiviti harian seperti biasa.....smlm appoinment dgn Dr Jamil di KPMC...dan sehingga semalam baby masih breech...so mmg keputusan muktamad saya kena jalani pembedahan........ini adalah kali kedua saya merasai proses  pembedahan.....walau apa2 pun yang penting dan harapan semoga semuanya berjalan dengan lancar n selamat...insyaAllah......

berat ibu x turun x naik still sama dh 2 minggu masih 76kg..
tekanan darah normal 110
urine test : ok
kandungan air : Ok
berat baby.....membesar dgn jayanya 3kg++++

alhamdulillah semuanya ok....dan x sabar nk tunggu masa shj......

next appoinment 26hb......4 hari b4 saya kena operate........so tinggal lebih n kurang dlm 2 minggu shj lagi.....

rutin harian masih seperti biasa......saya mampu drive...walaupun slow2...saya maih mampu menjemput abg long balik dr sekolah..saya masih mampu melakukan aktiviti harian seorang ibu......

ramai yg bertanya....

wah...masih kuat lagi yerk?.....

jawapan saya ada lah kerana.....saya ada

>
>
>
>
>
>




ya,,,,saya masih ada tugasan kepada keluarga.........

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers