Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Saturday, March 10, 2012

saya tahu saya dah langgar undang-undang


lazimnya bila anak dh makin besar, confirm dia org x nak duduk dlm car seat..so mcm saya jugak,,,,time memanda Ya Allah betapa hebatnya.......alkisahnya..Aleeya adalah full Bf, so bila dia tengok ibunya ada maka dlm fikirannya adalah utk menyusu. memandangkan saya ada 3 org anak, 2 drpadanya bersekolah..so inilah jadinya....
bukan x ajar duduk dlm car seat,,,masa baby2 dulu masa 3-7 bulan mcm gitu boleh lagi duduk elok2 dlm car seat..letak jer bg mainan sket...terus diam...skrg...ermmm pantang letak...dh 3 kali dia terjun dr dalam car seat ke bawah...so demi rasa bahaya..maka saya amik altenatif akan memandu sedemikian ataupun sambil beriba...sbb sambil beriba saya akan suapkan T***K utk menyusu nak bg dia diam.....
kadang2 jika nampak ada polis saya akan menutup muka nya dgn tudung saya atau kain lampin......so far alhamdulillah setakat hari ni lepas la dr tahanan....agak2 nya polis x nampak kut...harap2 jgn kena saman lah...nasib baik kereta auto...klu manual sekalipun...saya akan usahakan jugak supaya saya dpt memandu dgn aman.
saya cukup x suka bila anak2 menangis tengah2 memandu...sbb mcm x boleh nak fokus..wah mcm buat drift...he3... langsung kepada pemanduan...so saya akan amik jalan sedemikian....

harap2...dia dh besar sket dh boleh duduk sendiri dlm kereta.....

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers