Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Friday, September 28, 2012

sesuatu yang baru, kenangan lalu mengamit seribu kenangan


Alhamdulillah., sejak dari dulu lagi saya memang suka berniaga x kisah kecil atau besar,,,,janji istilah berniaga,,,adakala untung berlipat ganda dan ada juga ciput, dan ada juga langsung x de,,,takpe bagi saya...sbb dh mmg minat berniaga,,,yg penting keihlasan adalah keutamaan saya,...sejak dari bermula sek rendah...dengan berniaga ais krim  dulu harganya RM 0.10 shj...selepas alam sek rendah habis,.naik sek menengan..pun sama masih berniaga, berniaga roti, asam, keropok2, dan yang x akan dilupakan sampai2 bila2..berniaga nasi lemak....alhamdulillah...wlaau2 skit hasilnya namun...mmg berbaloi..dengan duit mcm gini kumpul2 sket2 utk dijadikan bekalan sekolah...mungkin saya darah pantai timur,,,yang sememangnya suka berniaga,,,,,,Alhamdulillah...syukur kehadrat nya,,,,masih di beri kesempatan lagi,,dan kini saya buka kedai jual jajan secara kecil2 di rumah...dan Alhamdulillah hasinya tidak mengecewakan....baranga x sebanyak kedai lain...sket2 shj..namun rezeki dariNya...alhamdulillah....pekerja saya adalah keluarga saya,,,dari suami, abg long, Sofea dan Yaya,,,alhamdulillah sokongan yang padu dari mereka membuatkan saya lebih semangat,,,,,dan akan meneruskan semoga ia diizikan dariNya,,semoga di pemudahkan segalanya...

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers