Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Friday, November 23, 2012

nak petua air susu banyak,,,,,,,,,,BF


Alhamdulillah atas rahmat dan rezeki dari mu Ya ALLAH

saya fully sokongan dalam BF, dari anak pertama sehingga anak ke 3 sekarang sudah hampir 8 tahun air susu ini masih mengalir demi mu anak2 ku.

dan Yaya sekarang sudah 1 tahun 7 bulan dan masih fully BF dan inilah bukti setiap kali sesi mengepam . saya akan mengepam 3 kali shj sehari dan selepas opis hour saya akan bg direct sehingga ke pagi esoknya, dan di opis shj saya akan mengepam utk bekalan stok susu di taska. 

apa yang penting saya masih maintain berat badan,,,,dan saya kini hanya 49kg sahaja, dan mampu untuk memakai baju yang bersaiz s, dan memakan baju kurung siap..serta memakai seluar jeans yg bersaiz 27....
Alhamdulillah..

ingin petua susu seperti saya,,,boleh PM...saya akan share dengan anda.

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers