Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, October 7, 2009

Betapa sukarnya....

ceh....melihat kepada tajuk n3 kali ini macam teruk sangatkan.....x de ler sebenarnya saja buat2 gempak saja.....entah ler aku pun x tau mcm mana nk citer sebenarnya, aku pun pelik dgn sikap n perangai aku sendiri kenapa sejak2 akhir ni aku sedikit emo.....ke nk................................oh tidak...........
Ya Allah aku pohon padamu, makbulkan hajat aku selama ini.....amin..
kadang kita memahami tp kenapa ada yg tidak memahami, lumrah kehidupan kita tak mampu utk menangkisnya namun kita sebagai manusia mampu untuk mengubahnya sendiri..........
aku akan hadapi apa yg berlaku dengan penuh tabah. setiap dugaan yg melanda ada hikmahnya. aku hanya penuh kusyuk berdoa padaMu, hanya engkau yang mendengar luahan hati aku........

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers