Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, August 25, 2011

I LOVE BREASTFEEDING...khas utk kaum ibu2 & bapa2

"SUSU IBU ADALAH SUSU YANG TERBAIK DI DUNIA"
Alhamdulillah dgn kuasa Allah S.W.T mengurniakan susu2 yg terbaik di dunia susu yang tiada tandingan utk kaum2 hawa kita....
untuk tatapan ibu2, bakal ibu, bapa2 dan bakal bapa
(ini pengalaman saya yang full BF)
Alhamdulillah saya dikurniakan dgn 3 cahaya mata. Seorang lelaki dan 2 perempuan..kesemua anak2 saya menyusu badan sehingga 2 tahun. dan yang paling lama adalah anak kedua saya sehingga skrg masih menyusu badan (hampir 3thn+++) dan disambung oleh anak ke 3..Alhamdulillah syukran....

Ni pam yang baru saya beli....bagi saya, takpe keluar duit lebih janji hasilnya amat2 memberangsangkan...saya beli pam ni dengan Shikin...saya kenal dengannya di alam maya..hanya di Fb.alhamdulillah dill dengannya...setiap soalan yg saya tanya dia jwb dgn betul2 saya faham...tanya punya tanya....check2 duit alhamdulillah masih mencukupi ye ler dh dekat nk raya kan so byk nk pakai duit...bukan hanya pam sahaja saya pernah beli dengannya mcm2 produk di jual...(botol susu,dsb)


ni ler pam tersebut, saya beli utk pam dua2 sekali sbb jimat masa n tenaga, almaklumlah saya seorang ibu yang bekerja ada masa sibuk ada masa x sibuk...so utk menjimat kan masa saya beli model ni so mmg jimat masa. yang paling saya suka mesin ni..cara menyedut B kita tu lembut sahaja dan tidak menyakitkan tapi hasil susu amat2 memberangsangkan. 1st time saya guna brand ni...tapi hasilnya tak mengecewakan. :)


ni lah bentuk pam tu..apabila di sambungkan menjadi dua pam...(abaikan tempat berselerak..di sini lah tempat saya mengepam susu hari2)....
beg ni lah saya usung hari2...jgn salah fhm pam ni x berat pun...amat2 ringan..so nak jimat duit saya x beli beg saya hanya pakai beg yg sedia ada kat rumah...


dan inilah hasilnya utk sekali pam....hasilnya saya dpt 1 botol besar dan 1 botol kecil......rezeki anak saya Alhamdulillah

ZARITH ZYRA ALEEYA (3MTH+++)

KEPADA YANG BERMINAT BOLEH HUBUNGI
SYIKIN 013 3398418
(macam2 ada jual dan kaunselor)

1 comment:

Myluv-Sylvia said...

selamat berkenalan..
bnyknye SI awak. hehe.. saya klu pam campur 2-2 cik B pun paling bnyk dpt 5.5oz. oye.. berapa beli S3 ni?

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers