Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Monday, August 15, 2011

Ni Nak Bagi Tau Kat Semua....

hai semua....nama saya Zarith Zyra Aleeya bt Zarudin...dari mana ibu n ayah saya dpt nama saya..saya pun x tau....saya dilahirkan pada 30hb April lalu...so saya kini br nak masuk 4 bulan.....untie2 n uncle2 semua nk tau saya dilahirkan dgn berat 3.6kg,,sewaktu sebulan masa kena g cucuk berat saya dh 5kg,,,,,sewaktu umur saya 3 bulan baru2 ni...berat saya dh 7 kg....untie n uncle tau...ibu n ayah saya ckp,,berat saya dh mcm berat kampit beras........untie2 n uncle nk tau kenapa saya berat sangat...sbb saya ni minum susu ibu saya sepenuhnya....hari2 ibu saya kena pam susu sbb sepanjang saya di taska saya memerlukan 5 botol susu...banyak kan...saya suka susu ibu saya...saya x suka susu lain....memiliihkan saya.....tapi saya sebenarnya nk bg tau saya sygkan family saya...
dulu dia org semua amik gambar 4 org shj...skrg kena amik gambar saya jugak.........


No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers