Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, August 18, 2011

Masalah pilih bulu!!!!!!!!!!

ermmm tadi terbaca dekat blog TOKEY POPIA ni....ttg perangai manusia yg memilih status n darjat..

ya...saya juga pernah kena sedemikian...ya saya akui saya seorang yg simple pergi kemana pun ikut suka tok nenek nk pakai..sbb saya suka simple..kdg2 kalau pergi ke shopping complex mana2,,,saya suka jer pakai selipar jepun gitu...track suit n t-shirt...x de nya nk pakai jeans bagai (sesiapa yg kenal saya dia tau saya jenis mcm mana).,,kdg2 tu pakai ikut pada situasi....
ya kadang2 SA / Promoter dia tengok keadaan org....saya amik contoh macam..promoter yg jual perfume mahal gitu...klu kita g jalan2 kat tempat dia...mak aii x de ler budi bahasa nya bertanya 
ya puan nk perfume mana?...puan berkenan yg mana? walau pun hakikat kita bukan nk membeli tapi amik hati pelanggan, kan di sebabkan suka kat layanan promoter mana tau kita beli..dh ko dpt komisyen...
cuba kalau kita dtg dg make up tebal2, hand bag bagai,...fuh layanan kelas pertama ko.....padahal org tu belum tentu ,membeli lagi...
jangan pandang org sebelah mana dik oii.....jgn pandang pada luaran shj....tengok..mungkin org ni ada duit tapi dia x menunjuk...jgn gah depan2...tapi hakikatnya....ciit....

*** bukan di tujukan kepada semua promoter / SA..hanya sebilangan sahaja

ada juga yg ok....ada juga perihatin...

" walau kita banyak duit sekalipun esok2 kita mati guna kain kapan putih jugak"

motif,....:)


No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers