Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, June 2, 2010

Alhamdulillah dpt menyusukan BF sofea 2thn 1 bulan

alhamdulillah syukur yg tak terhingga......walaupun tempoh utk 2 thn BF telah selamat ai tempuhi......now ai telah menyusukan Baby sofea 2 thn 1 bulan....dan berazam utk menyusukannya sehingga Baby Sofea betul2 x nak menyusukan ai lagi..
Ya Allah aku pohon padamu...demi anakku...murahlah rezekinya...(air susuku....) deminya....Amin....
sepanjang tempoh 2 thn yg lps mcm2 dugaan yg ai tempuhi sama seperti ibu2 lain yg still menyusukan BF...tapi alhamdulillah ni dinamakan rezeki anak......



see...tengok pipi gebunya,,,,,ermmm ni ler penangan susu ibu....so kepada ibu2 di luar sana...jgn takut utk beri sepenuhnya susu kpd bayi anda.......see....saya dah berjaya mencapai sasaran utk tempoh 2 thn...so jika saya boleh anda pun boleh jugak...kena kuat semangat...pasti boleh..........
azam saya....saya akan ttp beri dia susu selagi dia nk susu saya.....
doakan semoga saya dimurahkan rezeki dlm penyusuan.





No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers