Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, June 16, 2010

kerana kesilapan kamu...orang lain yang sengsara...Cisss!!!!!!!!

menjadi pemandu berhemah adalah bukan perkara senang bila kita berada di atas jalanraya. sebab kita adalah hero / heroin, title yg sendiri pegang dh mcm SS pulak. sebab jika kita penuh berhemah di atas jalanraya sekurang-kurangnya kita dapat mengelak dari kemalangan jalanraya yg berlaku. ini tidak...bukan x amik lesen memandu rasanya semua org kena amik lesen sblm boleh bwk kenderaan, masa ceramah pun dh tunjuk cara2,,,itulah manusia bila dah terror dah boleh bwk kenderaan,,,aku ler hero jalanan.
kadang menyampah dgn pemandu2 yg x reti bahasa ini. kdg2 disebabkan kesilapan dia kita yg sengsara,,,kan bila dah terkena
" maaf ye kak.....saya x nampak, saya x sengaja,,,,saya x de cash ni kan....nk claim insuran saya pun.....garu2 keplaa...  x ler tinggi sgt"
itu la ayat selalunya yg keluar...
dah tau diri tu x mampu, berhati2 ler bwk kenderaan,

biasanya dia org
* terutama motosikal,,,,,dh ade laluan utk motor lalu ler kat laluan yg dibenarkan ni tidak sibuk2 lalu kat bahagian kereta,
* klu nk potong.....x tengok kereta depan, belakang
* follow rapat,,,,kat tercium bontot belakang kan...sapa susah
* suka amik link kecemasan...

mcm pagi tadi.....di trafiic light....lampu dah merah dia follow ikut kanan...kan terkena pintu kereta...sapa susah bila kita bg lampu aik....dia marahkan kita pulak...skrg sapa salah...tau takut terus pecut laju2...
hey kereta
WRU ***!!!!! kan aku letak no plate ko kan..........jgn nk kurang ajar ler....nk cover insurans kereta ko.....nk byr kereta aku pun blm tentu cukup ler.....kan kata aku berlagak pakai kereta mewah...tapi hakikatnya...sedar diri sket....klu dh tau2 x cukup nk cover.... hati2 sket ler...geram dibuatnya...

mcm2 perangai pemandu2 ni.....
yg penting jika kita sama2 bersabar, insyaAllah kemalangan x kan berlaku

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers