Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Tuesday, June 26, 2012

Kau pergi selamanya...Genap sudah 40 hari

rasanya baru semalam...kita bercakap di telefon
rasanya baru semalam kita bertentang mata
rasanya baru semalam..ayah masih mendengar masalah dan berkongsi segalanya
rasanya baru semalam ayah usap dahiku
rasanya baru semalam baru kita habis habis berborak bercerita pelbagai cerita
rasanya baru semalam aku cium tangannya
rasanya baru semalam aku masak utk nya
rasanya baru semalam kita makan bersama
rasanya baru semalam kita menonton kuliah agama segmen kegemarannya
rasanya baru semalam suara ayah memarahi cucunya
rasanya baru semalam ayah kejutkan aku utk solat
rasanya baru semalam ayah mengajar aku mengaji al quran, solat dan ilmu2 agama
rasanya baru semalam ayah meminta sesuatu dari ku...pertolongan

rasanya baru semalam ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

terlalu banyak kenangan aku bersamanya,,,terlalu indah utk di kenang...
ia masih utuj tersemat di jiwa nurani aku...

dan 

rasanya baru semalam aku melihat tubuhnya terbujur kaku...diiringi bacaan ayat2 suci al quran
rasanya baru semalam aku peluknya buat kali terakhir
rasanya baru semalam aku kucup dahinya buat kali terakahir
rasanya baru semalam aku lihat pakaian yang membaluti tubuhnya dengan kain yang cukup suci dan bersih
rasnaya baru semalam aku mendengar bacaan talkin keatas nya

dan 

baru semalam...kali terakhir kita terpisah di dunia nyata...tapi kita masih bersama dalam kandungan darah yang sama.....

kenangan bersama mu sukar utk aku lupakan..

Al Fatihah Ayah

En Ismail @ Awang Noh bin Awang
20/4/1941 - 14/5/2012

semoga rohnya di cucuri rahmat di tempatkan di kalangan org2 yang beriman.

AL FATIHAH

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers