Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Tuesday, June 12, 2012

Yaya...1 Tahun- Alhamdulillah

Alhamudulillah....sekejap shj masa berlalu...sudah setahun membesar depan mata dengan jayanya
* sudah pandai mengaya depan kamera
* sangat2 manja
* dh pandai sebut..abang...ta tak...ayah....
* dah pandai memahami arahan
* dah pandai mengayakan bila kita sebut One, Two Three
* kuat makan...pantang nampak apa2 makanan...plastik kosong jgn tunjuk nanti dia meraung mcm kena cubit padahal nak minta makanan.
* pandai mengajuk apa org buat
* still BF
* blm boleh berjalan agaknya berat buntok...kut..
Alhamdulillah...semakin lasak...semakin cergas...


Mummy...kalau malas nak masak,,,kita makan maggi je la..yerk....Yaya lapar..

 ku mencari diri mu.......nak mamam...

 aummmm cap....
 walaupun saya debabs.....tapi saya boleh jadi ahli sorak
 terima lah.....ciuman bunga dari saya utk aunti2 uncle semua

 tengok..tangan saya wajib ada makanan sebab saya mesti akan cari makanan


cap.......

ini kek bestday saya tempoh hari.......mummy ni...org nak kek upin ipin dia beli kek angry bird....

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers