Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, April 21, 2010

adik saya

ok semua ni adik saya...namanya Zarith Zyra Sofea bt Zarudin...saya panggil adik saya Baby Pia...Baby lahir pada 30/4/2008....masa ibu saya mengandungkan baby saya suka pengang perut ibu saya. saya selalu ikut ibu pergi klinik saya tengok baby dalam komputer, nampak gambar baby. adik saya sangat cantik. tapi adik saya kurus tak macam saya, adik saya tak kuat makan dia hanya makan apa yang dia suka sahaja,,,,tapi dia sama kegemaran dengan saya, dia juga suka kfc,mcd,kenny roggers dan pizza. saya suka bermain dengan adik saya. kalau adik saya main masak-masak, saya pun akan main bersamanya. saya dan adik ada bilik khas, ibu dan ayah sediakan. dalam bilik tersebut ada mainan dan buku-buku serta barangan koleksi yang saya sayang, nanti saya pinjam dengan ibu kamera saya tunjuk pada semua ye,saya sayang sangat pada adik saya...dia satu-satunya adik saya. dia satu-satunya puteri dalam keluarga saya, ibu dan ayah suka manjakan kami. ibu dah ayah suka beli macam-macam permainan, buku-buku. klu auntie nak tahu adik saya dah boleh baca doa makan, mengira. kalau tanya 1+1 berapa dia akan jawab dua.....semasa saya pergi sekolah adik saya tinggal dengan Ummi dan cikgu2 di Taska Anak-Anak Soleh. semua orang sayang pada adik saya. saya rasa itu saja cerita tentang saya dan adik saya. nanti saya tulis lagi ye, sekarang saya dan adik saya nak pergi tengok tv.. nanti jumpa lagi.

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers