Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, April 29, 2010

Hari ini adalah hari.....................

salam semua.....
alhamdulillah bersyukur padaNya masih di kurniakan rezeki.....rahmat   syukur sgt2....ermmmm entah mengapa dua hari ni hati saya betul2 gembira, gembira kerana tepat 12mlm ni adalah birthday anak dara saya yg ke2 thn, gembira sebab saya dah capai target saya nk susukan my baby, gembira sebab kek yg saya tempah dgn Kak Pnut akan saya amik mlm nanti dah siap dan x sabar nk tengok deco2 kek tersebut...mesti cantik sgt2 sebab saya dah tengok hasil Kak Pnut dlm blog nya....suka sgt........sapa2 nk tempah kek order dgn Kak Pnut yerk......x sabar nk tunggu balik kerja nanti.....nk g amik kek kat rumah Kak Pnut....cepat ler jam ni berpusing ke angka 5.30 petang.hrmmmm suka...suka...suka alhamdulillah. semoga majlis anak saya akan berjalan dgn lancar...insyaAllah.
TAPI....
dalam saya suka ade juga terselit sedihnya..........saya x dapat mkn CREAM PUFF......tu favourite kami sekeluarga.....sorry yer siti...nanti saya order lain kali...maaf sgt2. sapa2 nk order cream puff order ngan siti....gebu2 saya tengok dlm blognya.

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers