Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, April 21, 2010

asyik2 ibu,.....ni story kami pulak

hai semua...auntie2, uncle2 yg saya sayang...semua.....selalu ibu saya yang menulis sekarang giliran saya pula yang akan ambil alih ibu sekejap saja...ibu jgn mare yer.....
Nama saya Zarith Zaquan bin Zarudin,,,atau nama mesra saya Abg Long. semua org panggil saya nama glamour abg long @ Zaquan. saya lahir pada 24/2/2005 klu nk tau tarikh lahir saya sama dengan ibu saya...Umur saya 5thn...klu aunti2, uncle2 nk tau berat saya kini dah 42kg....ada sapa2 berani angkat saya, saya bersekolah di Tadika Titian Ilmu di Saujana Kajang...semua teacher suka dengan saya..teacher Mas, teacher Nat, Teacher Ida, Teacher Zalia,Teacher Syikin,sebab saya banyak mulut mcm ibu saya...saya selalu bercakap...saya juga ramai kwn-kwn, saya suka belajar kini saya sudah boleh membaca, mengira dan teacher selalu cakap dengan saya bahasa inggeris jadi dirumah pun saya akan bercakap BI dengan ayah,ibu dan adik saya. aunti2 uncle2 nak tau kenapa badan saya besar....sebab saya suka makan....saya mesti makan, kalau saya tak makan nanti saya tak ade tenaga. saya juga seorang yang cerewet...saya pentingkan kebersihan so sapa2 nk kawan ngan saya dia mestilah bersih. saya suka makan pizza, kenny roggers,kfc,mcd dan yg paling utama nasi kalau x de lauk pun takpe janji nasi, telor n kicap. saya juga berkongsi minat dengan ayah saya...suka kumpul kereta, kapal terbang dan banyak lagi. ayah,ibu n baby pia saya sangat syg pada saya...saya juga sayang pada mereka...(ibu, ayah,baby pia)....mereka semua manja dengan saya terutama ayah saya..Abg Long syg pada semua.........banyak lagi saya nak tulis nanti mesti ibu marah sebab dah lama saya guna laptop ibu ni.....itu sahaja cerita saya nanti saya akan cerita tentang adik saya.........aunti2 uncle2 semua tunggu yerk.............


No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers