Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Tuesday, April 27, 2010

IMPIAN @ CITA2

otw dtg kerja macam biasa hari2 akan putar radio SINAR FM...inilah siaran radio kegemaran kami sekeluarga, telatah Abg Jem, Kak Engku n Keril...membuat x kering gusi dan boleh jadi tersenyum sorang2. Topik hari ini CITA2 / IMPIAN.
Cita2 adalah apa yg andan ingin dalam kehidupan anda cth mcm nak jadi cikgu, pendidik dan sebagainya. Impian pula adalah apa hajat yg anda impikan. dan biasanya ada org dpt apa yg di cita2 kan dan ada org x dapat. halangan2 yg kena hadapi utk mendapat sesuatu itu adalah lumrah dlm kehidupan. mcm saya juga, sejak dr dulu saya bercita nk jadi pensyarah, pembaca berita. last2 apa pekerjaan saya skrg...hrmmm tapi sekurang2nya saya bersyukur masih ada kerja yg nak dilakukan. boleh menampung sikit2 belanja2 keluarga. tapi jika tanya pada hati adakah saya rasa puas????? semestinya tidak!!!!!! saya tak puas selagi saya x dpt apa yg saya idamkan,hajati.entah bile cita2 itu akan menjadi kenyataan???????/
Impian...alhamdulillah impian saya ada yg tercapai, saya mempunyai keluarga, ada suami yg memahami,bertangungjawab dlm segala hal, ada anak2 yg sgt2 comel, ada rumah utk berteduh, ada kenderaan yg boleh bergerak sana sini, dpt berlindung dr hujan n panas. bersyukur diatas di segalanya. kadang2 Allah makbulkan impian kita, tp cita2 kita tidak....yg pasti ketentuan apa yg Allah bg kat kita adalah adil n saksama. dan setiap apa yg diberikan atau yg tidak diberikan ada kerahmatan yg sendiri.....
benarlah ada "rahmat di sebalik apa yg berlaku."

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers