Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Thursday, April 29, 2010

kehebatan susu badan

mesti ade yg menyampah kan ..eeeeeeeeee blog org ni asyik2 cerita pasal BF,,,,setiap n3 dia semua BF dia.....apa susah ni my blog, mmg saya suka BF, saya sokong BF....ai x kisah apa org nk kata yg ptg ai happy........mcm ibu2 lain jugak masa mula2 dulu saya ada masalah puting, tapi saya x pernah putus asa...saya ttp teruskan menyusukan my baby alhamdulillah....akhirnya masalah dpt diatasi. tapi di pasaran skrg mcm2 ubat ada utk menambahkan air susu, dan mcm2 lagi... anda boleh klik ke blog ni...IbuHakimhaikal blog ni ada menjual ubat2 utk penyusuan...so anda boleh terjah ke blog tersebut.
bila dah habis pantang sekali lagi mslhnya bagaimana nk hantar susu,,,nk buat bekal utk nurserry. nasib baik semua taska skrg memahami dan byk hal. di tempat kerja juga kawan2 memahami...boss pun memahami..alhamdulillah.

mana tau ade rezeki saya lagi...saya tetap akan meneruskan susu badan. terasa mcm nk menangis rasanya apabila ramai kawan2 menyokong ttg BF ni antaranya......IbuHakimHaikal , SITI , Zimah n kwn2 yg x BF pun Asha. Yanie ehhh tertiba ada nama ko yanie he3....thanks semua

1 comment:

khairaniey said...

peduli jela ape org nk kate...huhu...tp kn sy xleh bace skrg..bile dh nk ade beby nnti bru leh bace coz nnti lupe...ngeeee...

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers