Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Friday, April 16, 2010

Pendapat semua ttg Tadika & Pra sekolah

Apa pendapat semua ttg Tadika & Pra sekolah...atau sewaktu dengannya....act.....saya bercadang nk hantar ank saya ke Pra Sekolah yang berhampiran....sebenarnya anak sulung saya dah start pergi sekolah pada usia 4 thn lagi...so far dah boleh membaca, menulis,mengira...so utk habiskan masa selama 6thn ni saya bercadang nak hantar ke Pra sekolah bagi membiasakan diri dgn alam persekolahan yg sebenar.

sebelum ni saya bayar RM215 sebulan di private school so mana tau ibu2 bapa2 yang pernah hantar di Pra sekolah??? boleh kongsi2 kan pendapat atau pandangan......

No comments:

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers