Nak tahu....Tolong klik iklan ni....

Pasangan Bahagia selamanya.....

Permata Hati ku....

PERADUAN

SEMPENA DENGAN BULAN KELAHIRAN
PUTERA & PUTERI-PUTERI KU 30/4
ZARITH ZAQUAN = 7THN
ZARITH ZYRA SOFEA = 4 THN
ZARITH ZYRA ALEEYA = 1 THN

" PERTANDINGAN GAMBAR PELIK ANAK-ANAK"
BERMULA 30/3/2012 - 30/4/2012

KLIK SINI


UNTUK KETERANGAN LANJUT
PEMENANG AKAN DI UMUMKAN PADA 2/5/2012

Wednesday, April 7, 2010

Contest Sweet Bonda

ada satu peraduan yg amat2 menarik minat ibu nk join.....utk keterangan lanjut sila
syarat2

1. Sila pandang ke sebelah kanan anda.. Atas sikit.. Okay.. Nampak tak itu banner SweetBonda.Com? Hehe.. Dengan hormatnye saya harap anda dapat 'copy & paste' banner tersebut di blog anda yang comel itu.. (dan biarkan ia di situ selama2nya.. *ihiks*) settle2. Silalah menjadi 'Follower' saya yang terhormat.. settle
3. Anda hendaklah membuat satu entri di blog anda tentang.. "Saya adalah Sweet Bonda kerana..."(buat yang dah berkahwin dan mempunyai anak) ataupun "Saya akan menjadi Sweet Bonda kerana..."(bagi yang baru/sudah berkahwin tetapi belum lagi mempunyai anak ataupun si anak dara.. *hehe*)
-Sila jadikan post anda ini 'sticky post ' di blog anda sehingga 5hb Mei 2010 ya..
4. Pastu tinggalkan mesej anda di ruangan komen di bawah entri ini (Nama, link blog anda, dan entri seperti yg di no. 3 tadi tu ye..) settle5. Emel juga di sweet.bonda@yahoo.com semua yang saya minta di no.4 settle
6. Selepas tu anda boleh teruskan kehidupan rutin anda dengan tenang dan gembira dan menanti keputusan contest ini pada 8hb Mei 2010.. (Contest ini akan berakhir pada pukul 12mlm 5hb Mei 2010)

Saya adalah Sweet Bonda kerana saya mempunyai dua orang cahaya mata. Yang sulung berumur 5 tahun namanya Zarith Zaquan dan yang kedua pula bakal mencecah usia 2 tahun namanya Zarith Zyra Sofea. Alhamdulillah saya mempunyai sepasang anak. Lengkap kehidupan saya seorang isteri dan ibu. saya juga seorang ibu yang sanggup membuat apa sahaja demi keluarga tercinta. Saya sanggup mencari kerja lain semata-mata demi anak-anak tersayang walaupun ia berlainan bidang saya. Serta saya dapat meluangkan masa yang secukupnya untuk mereka. Saya menggunakan pendekatan secara nasihat apabila marahkan anak-anak. . Saya akan cuba buat yang terbaik demi anak-anak saya. Jika rezeki berpihak kepada saya, saya bersyukur sangat-sangat kerana anak saya yang kedua masih menyusu badan sehingga kini (walaupun usianya hampir dua tahun).

2 comments:

Unknown said...

thanks dear.. noted! gudlak to you.. :D

Zarith said...

tq

My Anniversarry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers